לוגו לבן בגדול של פופא סטודיו

שלטים לבית כנסת מעוצבים בהתאמה אישית

מעוניינים להחליף את השלט הישן לבית הכנסת או מעוניינים בשלט חדש לבית כנסת? הגעתם למקום הנכון. זה הזמן לעשות לכם שלט מיוחד לבית הכנסת, מעוצב אישית, מרשים ומפואר מאוד כזה שייתן את המעמד והכבוד לו ראוי הבית כנסת.

חברתנו בעלת ניסיון וותק מעל 10 שנים בייצור שלטים איכותיים ועמידים, כחלק מהפעילות שלנו אנו גם מייצרים שלטים לבית כנסת – מפוארים ומרשמים עם מגוון רחב של עיצובים וסגנונות: שילוט מואר, דיגיטלי, לדים, ברזל ועץ מהודר.

עיצוב שלטים לבית כנסת הוא עניין חשוב אשר אנו מקפידים בכובד ראש ובשביל זה יש לנו מעצבים הטובים בענף שייתנו את מלוא תשומת הלב לעיצוב השלט, כחלק מתהליך העיצוב אנו נעביר את המסורת ותחושת הרוחניות העמוקה לכל אורחי הבית כנסת בעיצוב ובחירת סגנון וצבעי השלט לבית הכנסת.

לאחר תהליך העיצוב הלקוח מקבל הדמיה תלת מימד D3 לצורך המחשה ראליסטית  שבו יוכל לקבל פרספקטיבה נכונה של נראות השלט לבית כנסת בטרם הייצור, כך למעשה תוכלו להתרשם איך יראה השלט במקום שבו אתם הוא אמור לעמוד. לשם כך נצטרך את תמונות המקום והסביבה שבו השלט צריך להיות.

אנו מייצרים את השלטים בטכנולוגיה חדשה ע"י חיתוך בלייזר ובמכונות חיתוך מתקדמות ומשתמשים בחומרים בעלי יכולת עמידות גבוה כדי לספק את האיכות הטובה ביותר ללקוח.

מדוע צריך שלטים לבית כנסת?

כמובן שבניגוד לבית עסק או לחנות, מטרתו של שלט לבית כנסת אינו למשוך לקוחות. שילוט לבית כנסת נועד להבליט את מקומו, ולהקל על האנשים למצוא את בית הכנסת. בנוסף, שלטים לבתי כנסת הנעשים בצורה טובה מוסיפים הוד ופאר למקום, ומשרים אווירה מכובדת ומתאימה למקום מקודש מעין זה. מסיבה זו, חשוב לערב מעצב מקצועי אשר ירכיב יחד איתכם את השלט המתאים ביותר, כך שהתוצאה תיצור אווירה מכובדת וקדושה.

שילוט לבית כנסת מעוצב-פופא סטודיו
שילוט לבית כנסת מעוצב-פופא סטודיו

אז למה כדאי לכם לבחור בנו לייצר לכם את השלט לבית כנסת?

  • שירות – אנו מתחייבים לספק רמת שירות גבוהה במיוחד, ואנו משקיעים מאמצים רבים על מנת שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים מהתהליך ומהתוצאה. אנו מאמינים בשירות אדיב, מקצועי ומהיר, ויעידו על כך הלקוחות הרבים החוזרים אלינו לעבודות המשך.
  • הניסיון – אנו מחזיקים בניסיון של שנים רבות בתחום השילוט והשלטים, ונשמח לסייע לכם בבחירת השלט המתאים ביותר עבורכם.
  • מחיר – אנו מציעים מחיר הוגן למדי בהשוואה לעסקים מקבילים בשוק הישראלי, תוך שמירה על סטנדרטי איכות גבוהים ביותר.
  • עיצוב מקצועי – לכל פרויקט שלנו מוצמד מעצב שלטים מקצועי, אשר נותן את המענה העיצובי בהכנת השלט. התהליך נפתח בהעברת בריף קצר של הלקוח אודות הדגשים והמאפיינים של בית הכנסת, ולאחר מכן המעצב והלקוח פועלים יד ביד, עד לאישור העיצוב הסופי לשלט.
  • מהירות – אנו מאמינים בשירות מהיר, כך שתהליך הייצור נעשה בזמן הקצר ביותר שניתן. מהירות זו מתאפשרת בעקבות הניסיון הרב שצברנו, ובזכות אנשי המקצוע המצוינים שלנו שנבחרו בקפידה.

אלו סוגי שלטים עיקריים מתאימים לבית הכנסת?

  1. שלטי זכוכית – אלו שלטים אשר מעבירים תחושת יוקרה וכבוד בעיצוב עדין ואלגנטי בהתאמה ובעיצוב אישי.
    שלטים אלה מתאימים על פי רוב לחלקים הפנימיים של בית הכנסת, ולעיתים קרובות הם מכילים את נוסח "מודים" או "בריך שמיה". בנוסף, בתי כנסת רבים מזמינים שלטי זכוכית לברכת אשר יצר, על יד הכיור שבבית הכנסת. סוג נוסף של שלטים לבית כנסת הינו שלטי "קידוש לבנה" (או "ברכת לבנה" בנוסח עדות המזרח), הממוקמים ברחבת בית הכנסת.
  2. שלטים מוארים – הסוג העיקרי בבחירת שלט לבית כנסת הינו מסוג זה. בתי כנסת רבים בוחרים בשלטים מוארים מאלומיניום / ברזל הבנויים ממנורות לד חזקות, המאירות את השלט ומפיצות את מיקומו של בית הכנסת עד למרחוק. שלטים לבית כנסת בעיצוב אישי המשלבים תאורה מתאימה נותנים את הכבוד ואת המעמד היוקרתי המתאימים למקדש מעט מעין זה.
  3. שלטי הנצחה – פעמים רבות, בתי הכנסת נתמכים מכספי תרומות. כאות הוקרה, מקובל להדפיס שלטים בגדלים שונים להוקרת התורם, ולתפילה להצלחתו ולהצלחת משפחתו. שלטים אלה לעיתים עשויים מבדיל או מברזל, ולעיתים הם עשויים מזכוכית, על פי העיצוב ומנהג המקום. כמו כן, פעמים רבות מבקש בית הכנסת להנציח את מייסדי בית הכנסת, ולשמור את שמותיהם במקום ראוי ומכובד. רצון זה מתממש ביצירת שלט לבית כנסת המזכיר את שמות המייסדים לזיכרון עולם.
  4. שלטים לבימה – יש בתי כנסת המחברים לבימה שלטים קטנים המכילים תפילות קצרות. בין היתר מקובל למשל להציב בבימה שלט המכיל את ברכות התורה וההפטרה. שלטים אלה נעשים בעיצובים משתנים, וכדאי להתייעץ עם מעצב מקצועי, ליצירת שלט שיתאים לאווירה הכללית של בית הכנסת.

מידע מקיף לשלטי בית כנסת

אפשרויות נוספות לשלטים בבית כנסת:

יש מגוון רחב של שלטים המיועדים לבתי כנסת, שאתם יכולים לתלות בבית הכנסת שלכם. השלטים מכילים ברכת המוציא, שמע ישראל, הטוב והמיטיב, מזמור לדוד וברכות נוספות. אם יש לכם רעיון לפסוק שתרצו להדפיס על השלט, תוכלו ליצור קשר איתנו ואנו נדאג לשאר. ניתן להכין מגוון מידות וסוגים של שלטים בהתאמה אישית, עשויים מזכוכית איכותית ובטיחותית בעובי 6 מילימטר. בנוסף, תמיד ניתן להוסיף ברכות אישיות עם עילוי נשמת הנפטרים והיקרים לכם.

 

סוגי שלטים לבית כנסת שאתם יכולים למצוא בפופה סטודיו:

– שלטי ברכה, תמונות ותפילות מודפסים על זכוכית בעיצוב מיוחד.

– שלטים לברכת העסק, ברכת הבית, ברכת אשר יצר וברכת מזמור לתודה.

– תמונות מעוצבות על זכוכית מתנה לאישה היקרה עם ברכת אשת חייל.

– תמונות של רבנים וצדיקים, עם אפשרות להתאמה אישית לדרישות הלקוח או בחירה מתוך דוגמאות בקטלוג שלנו.

– שלטים פנימיים וחיצוניים לבתי כנסת, מצוינים בעמידות.

– לוחות הנצחה/זיכרון

 

לסיכום בעת עיצוב שלטים לבית הכנסת, יש צורך לקחת בחשבון מספר שיקולים מיוחדים המשתנים לפי הטבע הדתי והקהילתי של בית הכנסת. לעומת עסקים, בית הכנסת מתחשב בדרישות העירייה לגבי מיקום, גובה וגודל השלט. נדגיש כי בעיצוב שלטים לבית הכנסת יש רגישות עודפת להימנע מכל סוג של חשיבה מסחרית, ולהתמקד בהעברת המידע בצורה ברורה ואכפתית לחברה המקומית.

קחו בחשבון כי בעיצוב שלטים לעסקים, נכנסים לתוך החשיבה כלים כמו אנליזת שוק, איזון תקציב, והבחנה מול מתחרים. זאת בנוסף להתמקדות במראה מסחרי, יצירתיות ומיתוג. כמובן שבעיצוב שלטים לבית הכנסת, המושגים המנחים הם אמונה, קדושה וקהילה, ולכן עיצוב השלט מתבסס על רעיונות אלו.

בנוסף, בהקשר של בית הכנסת, המגבלות ההלכתיות משמעותיות ביותר. בתהליך העיצוב, על המעצבים לקחת בחשבון את דיני הטהרה וההלכה, משמעויות הפוסקים על מיקום הכתובים הקדושים, ותקנות הצירופים על השלט. כל זאת חשוב מאוד בעיצוב שלטים לבית הכנסת. אנו בסטודיו פופה דואגים שהמילים והתמונות יובאו בצורה יסודית ובכבוד למסורת הדתית.

 

רוצים לקבל יעוץ? כנסו לקישור נשמח לדבר – צור קשר

מעוניינים בשילוט לבית כנסת שלכם? השאירו פרטים ונציג מקצועי יחזור אליכם לכל השאלות והמידע הנוסף – לייצר שלט לבית כנסת זו זכות גדולה בשבילנו!

שאלות נפוצות של שלטים לבית כנסת

ככלל לא קיימות מגבלות הלכתיות עבור הצבת שילוט לבית כנסת. עם זאת, יש קהילות הנמנעות מלהציב איורים שונים דוגמת אריות או ציפורים בתוך בית הכנסת, מחשש עבודה זרה, ואיסור עשיית פסל. ההגבלות העיקריות בנוגע לשלטים לבתי כנסת נובעות ממאפייני הקהילה, ומרצון המתפללים. למשל, יש קהילות המעדיפות שלטים שקטים ומעודנים אשר אינם מושכים את עין המתפלל, ויש קהילות המבקשות שלטים גדולים ומודגשים.

ראשית, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בתחום הספציפי הזה, כך שהידע והניסיון שלה יוכלו לסייע לכם. חשוב לבחור בחברה אשר התנסתה בעבר בשלטים לבתי כנסת, מכיוון שתחום זה שונה מתחום השילוט המסחרי, ומטרות השלט הינן שונות. מומלץ לבחור עיצוב אשר תואם את יתר החלקים בבית הכנסת, כך שהשלט לא ייראה כנטע זר, ויבלוט (באופן שלילי) בסביבה בה הוא מוצב. בחירת החומר ממנו עשוי השלט צריכה אף היא להתכתב עם סביבת השלט ועם מיקומו. למשל, שלטים חיצוניים לבתי כנסת נעשים על פי רוב מחיתוך ברזל או אלומיניום, ואילו שלטים פנימיים נעשים לעיתים קרובות מזכוכית או מחומרים עדינים יותר.

⭐⭐⭐⭐⭐

פופה סטודיו עשו לנו שילוט לכניסה של המשרד החדש שלנו, ואני פשוט ממליצה בחום!!! מבחינתי הכל עבד חלק מולם החל מיצירת הקשר הראשונית והמענה הנעים ושירותי והמיידי לאורך כל הדרך. המחיר היה הרבה יותר סביר מחברות אחרות שבדקתי ועד לתוצאה הסופית של התקנת השלט שיצא פשוט מושלם!

נועה מיכאלי

⭐⭐⭐⭐⭐

שירות לא פחות ממושלם, אישי ומהיר! אלכס והצוות שלו היו מקצוענים ברמות! הקדימו את הזמנים הצפופים שהצבנו להם וסיפקו שירות מושלם ומהיר והכי חשוב- אדיב ונעים!!! תודה רבה!!

Techiya Sobel

⭐⭐⭐⭐⭐

יש לנו חברת נדל"ן חייבים להגיד שאנחנו מרוצים עד הגג גם מהעבודה וגם מהשירות שקיבלנו מאלכס ומכל הצוות בסטודיו פופה פשוט אין דברים כאלה!!! ממליצים לכל עסק לעבור את החוויה שאנחנו עברנו פשוט תותחים! תודה רבה על הכל.

G G

⭐⭐⭐⭐⭐

איזה כיף היה להכיר אתכם! מקצועיות, זריזות ושירות אישי לי כמעצבת וללקוח שלי! תודה רבה! בטוח ניפגש בפרויקטים הבאים.

אביגיל פרידמן

⭐⭐⭐⭐⭐

פעם שנייה שאני מזמין מסטודיו פופה שילוט לד לחנות ואין לי ספק שגם בפעם השלישית אבחר בהם!
השירות מעולה, מהיר ומקצועי
ממליץ בחום

שחר חדד

⭐⭐⭐⭐⭐

בוצע דרכם מספר עבודות, מאוד מרוצה מהשירות והזמינות.
העבודה עצמה יצאה מעולה ואכותית.
בהחלט אפגוש אותם בעתיד.

Dov Weinstein
קטגוריות
נוספות
שלטים לעסקים בהתאמה אישית - פופא
שלטים לעסקים – שילוט לעסק בהתאמה אישית
מדבקות קיר וזכוכית למשרדים-פופא סטודיו
מדבקות קיר למשרד
פירוק והתקנת שלטים-פופא סטודיו
פירוק והתקנת שלטים
אדריכלים ומעצבים-פופא סטודיו
אדריכלים ומעצבים
שילוט חוץ-פופא סטודיו
שילוט חוץ רגיל ומואר לעסקים
לוגו מואר-פופא סטודיו
שלטי לוגו מואר לעסק
גדר מדברת-פופא סטודיו
התקנת גדר מדברת עבור מיתוג לאתרי בנייה
שלטים לבית כנסת-פופא סטודיו
שלטים לבית כנסת מעוצבים בהתאמה אישית
שילוט הכוונה-פופא סטודיו
שלטי הכוונה למשרדים במבחר עיצובים איכותיים
שלטי זכוכית-פופא סטודיו
שלטי זכוכית מעוצבים למשרדים
שלטים מוארים-פופא סטודיו
שלטים מוארים למיתוג העסק
לוגו לבן בגדול של פופא סטודיו
השאירו פרטים עכשיו
וקבלו הדמייה והצעת מחיר מיידית

מה מספר הטלפון שלך?