לוגו לבן בגדול של פופא סטודיו

שלטים לעסקים – שילוט לעסק בהתאמה אישית

בחירת שלטים לעסקים מחייבת את הבעלים לגלות יצירתיות והשקעה, ולייצר שלטים לעסקים מעוצבים שבדרך ישירה או עקיפה מניעים את הלקוח לפעולה. השלט לעסק חייב לעלות בקנה אחד עם אופי המוצר או השירות הניתן, וזאת מאחר שהוא יהיה הרושם הראשוני של הלקוח על העסק שלכם, ולא תהיה לכך הזדמנות. אז כיצד תוכלו לבחור את השלט הכי מתאים לעסק שלכם? ואיך תדאגו לכך שהוא ימשוך את תשומת הלב העוברים ושבים? כל זאת ועוד במאמר הבא.

 

שלטים לעסקים – אילו עסקים זקוקים לשלטים?

כל עסק מכל תחום שהוא חייב להחזיק שלט לעסק ממותג וייחודי משלו. השילוט הוא חלק אינטגרלי מכל עסק שמחזיק בחנות או במשרד פיזי, אליו מגיעים לקוחות או עובדים. היחידים שיכולים לוותר על נושא שילוט לעסק ולהסתפק בלוגו ממוחשב הם אלו המחזיקים בחנות אונליין, ללא מתחם פיזי שמציע את המוצר או השירות שהם מוכרים. כל היתר "מחויבים" בהחזקת שלט שהולם את אופי העסק שלהם, כזה המהווה מעין כרטיס ביקור ויכול למשוך לעסק לקוחות אפשריים בזכות שלט לעסק.

איזה סוג של שלט לעסק אני צריך?

כבר הבנתם שאתם זקוקים לשלט? עכשיו כל שנותר הוא לבחור את סוג השלט הנכון והמדויק עבור העסק שלכם. לשם כך תצטרכו להתייחס למספר פרמטרים חשובים, אשר יכווינו אתכם לעבר השלט המתאים והרלוונטי ביותר:

1. גודל ומיקום השלט

הדבר הראשון שעליכם להתייחס אליו כשבוחרים שלט לעסק, לפני כל פרמטר אחר, הינו הגודל של השלט. מעבר לממד הוויזואלי החשוב, יש להתחשב במגבלות עירוניות שמציבה כל רשות. חלק מהרשויות מטילות מגבלות על שילוט לעסק, חלקן אף אוסרות על הצבת שלטים לעסקים מסוימים בבתי עסק, ובכך משפיעות על הנראות ועל היכולת הכללית להציב שלט. כמו כן, גודל השלט עשוי לקבוע גם כן מחיר גבוה יותר מהממוצע ובכך להביא לחריגה פוטנציאלית מהתקציב שקבעתם בהתחלה. אם חשוב לכם לעמוד בתקציב שהגדרתם וגם להישמע להנחיות העירוניות באשר להצבת שילוט לעסק, עליכם להתמקד על שלטים לעסקים בגדלים שמתכנסים עם התקציב ועם ההנחיות.

מעבר לגודל שלט לעסק, עליכם לחשוב היכן השלט הזה הולך להיות מוצב, כלומר האם הוא ימוקם במקום סגור או פתוח. הקביעה הזו תשפיע על סוג חומרי הגלם שישמשו ליצירת השלט, כמו גם על הסגנון שלו. כדי לקבל פירוט מדויק עליכם להתייעץ עם איש מקצוע מהתחום, אשר יתאים לכם את השלט המתאים ביותר עבור העסק שלכם.

2. התאמת השלט לתחום העסק

שלט לעסק צריך להיות מעוצב בהתאם לתחום בו הוא פעיל. כך או כך, השלט מהווה אמצעי המניע לפעולה את הלקוחות, שכן ככל שהוא מסקרן ורלוונטי יותר, כך הוא מושך יותר אנשים להיכנס פנימה ולהתנסות במוצר או בשירות. הדרך למשוך תשומת לב על ידי שלט לעסק היא להדגיש מידע נבחר שרשום על גביו, כמו למשל שעות הפעילות, תחומי העסק, פרטים ליצירת קשר ועוד. כמו כן, יש ליצור לוגו ובצמוד לו מסר שיווקי כלשהו המתקשר בתחום שלכם ולשלב אותו בשלט. כאשר עושים זאת מחזקים את המותג, וצוברים קהל יעד נאמן ואדוק.

כדי שהשלט לעסק אכן יהיה אפקטיבי, נסו להתאים אותו כמה שיותר לתחום הפעילות עליו חולש העסק. ככל שהוא יותאם יותר למוצר או לאופי השירות המוצע, כך קהל הלקוחות עשוי להבין טוב יותר את המסר השיווקי שניסיתם להעביר. אם יש לכם ספקות בנוגע לצורת עיצוב השלט, תוכלו להתבונן על שלטים לעסקים מאותו תחום הפעילות, ולגבש רעיונות משלכם מתוך אותן דוגמאות.

3. גילוי טרנדיות וויזואלית של שלטים לעסקים

כולנו מכירים את השלט המסורתי שמככב עוד מאז ימים עברו, שלט לעסק עשוי פח שמוצב בכניסה לחנויות שונות, המציעות מוצרים ושירותים שונים. ובכן כיום, בהתאמה לכל תחום אחר, חלה התקדמות בעולם השילוט. הממצאים החזותיים התפתחו וזכו לטוויסטים מעניינים, אשר הופכים את המחזות בהם צופה קהל היעד לאטרקטיביים ומושכים יותר את העין. בתחום שילוט לעסק הושקו שלטים מוארים לעסקים.

שלט מואר לעסק עוטף את האותיות ואת המרקע במין הילה מוארת, אשר הופכת את השלט ליעיל, מואר ומסקרן במשך כל שעות היממה. כמו כן, בשלט זה ניתן לבחור במסגרת שתתחם את השלט וכן את מה שעשוי להגן עליו מנזקים אפשריים של מזג האוויר ומשחיקה.

4. סוג חומרי הגלם עבור שלטים לעסקים

חומרי הגלם מהם יוצרים שלטים לעסקים משפיעים רבות על העמידות של השלט בפני תנאים משתנים, ובהתאם לכך גם על אורך חייו. כאשר מציבים שילוט בתנאים חיצוניים, חומרי הגלם חייבים להיות עמידים וחזקים, כמו למשל אלומיניום או זכוכית. לעומת זאת, במקרה של שלט פנימי לעסק יש חשיבות מועטה יותר לסוג החומר, משום שהוא לא חשוף לתנאים משתנים של מזג אוויר.

שילוט לעסק - סיטי ראנר
שילוט לעסק – סיטי ראנר

אין שני לרושם ראשוני – גם עבור שלטים לעסקים

כיום ישנו מגוון רחב של סוגי שלטים לעסקים, ביניהם שלטים מודפסים, שלטים מוארים, שלטי אותיות, שלטי הכוונה וכו'. כל שלט לעסק שתבחרו יהיה נכון וטוב עבורכם, אולם העניין הוא שאותו שלט נבחר צריך להיות מיוצר בצורה הכי מדויקת ואיכותית שאפשר לבקש. כפי שציינו בתחילת המאמר מדובר בלא פחות מכרטיס הביקור שלכם, והצפייה הראשונית בשלט היא גם זו שתצרוב באותו לקוח פוטנציאלי את החוויה הראשונית והרושם הראשוני שלו ממנו.

ייצור שלט לעסק ברמה מדויקת ואיכותית דורשת מערכות ייצור מקצועיות כמו חיתוך בלייזר או CNC, והשימוש בהן נעשה לאחר תכנון ראשוני של צורת השלט והמראה שלו, על ידי תוכנת הדמיה רלוונטית. התוצאה הסופית צריכה לצאת זהה לשרטוט הראשוני שהתקבל בסקיצה, תוך הקפדה על הגופן שנקבע מלכתחילה. הדיוק המקיף הזה מקבל משמעות גם במעמד התקנת שלט לעסק וכן הוא מסייע בהקניית עמידות ארוכת טווח שלו.

שלטי פנים לעסקים

דיברנו רבות אודות השלט המרכזי שיתנוסס בכניסה לחנות או לעסק שלכם, אולם אסור לשכוח שישנו גם שילוט פנימי, שגם לו יש חשיבות מכרעת. שלטים לעסקים מסוג זה הם בעיקר שלטים שנועדו לניווט והכוונה, כמו גם שלטים לעסקים עם שמות בעלי התפקידים שמוצבים בכניסה למשרדים, שלטים לשיווק ופרסום וכו'. השילוט הפנימי הוא לא בהכרח בחירה, שכן ישנו שילוט לעסק שחייבים להחזיק בו לאור מניעיו, כמו למשל השלט של יציאת החירום או מה עושים בזמן שריפה. על אף שיכול להיות לשילוט זה אופי אינפורמטיבי יותר, חשוב שגם הוא יותאם לקו העיצוב הכללי שהונחל בחנות או במשרדים וגם לאופי העסק. ההתאמה מתבטאת הן בגודל השלט בצבע שלו, בפונט ואף בסוג האותיות.

שילוט פנים לעסק - פיט סטודיו
שילוט פנים לעסק – פיט סטודיו

כיצד לבחור את החברה שתכין עבורכם שלט לעסק?

חברות רבות מציעות את שירותיהם בהכנת שלטים לעסקים, ובמבט ראשון קשה להחליט לאיזו חברה לפנות.
ננסה להציע פה מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם לבחור בחברה המתאימה ביותר עבורכם:

שירות

רכישת שילוט לעסק אינו מעשה חד פעמי, ולעיתים קרובות הוא מלווה בתהליך של צמיחה והתקדמות עד לקבלת המוצר המוגמר. חשוב לוודא שיש לכם שותף ראוי בתהליך זה, שותף אשר יסייע לכם, ויספק לכם את כל הכלים ליצירת המוצר הטוב ביותר. עסק איכותי יסייע לכם ליצור את השלט הטוב ביותר עבורכם, ויבטיח שהתוצאה תתאים לצרכים שלכם.

ניסיון

גודל החברה עשוי להקנות לה יתרון בכך שהיא סוחבת על גבה ניסיון של ייצור מאות ואלפי שלטים לעסקים, ועומדים לרשותה הכלים הטובים ביותר. מנגד, חברה קטנה יכולה לספק לכם שירות אישי ומותאם יותר, וחשוב לבחור בחכמה את סוג החברה המתאימה ביותר עבורכם. כמובן שיש חברות המצליחות לשלב ניסיון עם שירות אישי מותאם, ואז הן בוודאי עדיפות על שני הקצוות שהצגנו.

מחיר

כמובן שגם מחיר השלט הינו שיקול משמעותי אשר יש להתחשב בו בבואנו לרכוש שלט לעסק שלנו. עם זאת, חשוב להבין שמחיר נמוך באופן משמעותי מעיד על פי רוב על איכות מוצר ירודה, או שקיים קאצ' אחר שתגלו בעוד זמן מה.
מומלץ להתרחק ממקומות המציעים מחירים נמוכים בצורה משמעותית מיתר העסקים בתחום זה.

איכות השלט

יש חברות המשתמשות בחומרים איכותיים בלבד, ויש חברות המתפשרות על איכות החומרים. חשוב לזכור שהשלט לעסק שלכם הינו מוצר העתיד ללוות אתכם שנים רבות, כך שגם אם התוצאה המיידית עשויה להיות זהה, בתוך מספר שנים יתחילו להיווצר פערים בין השלטים עקב איכות החומרים הירודה. חשוב לוודא שהחברה שלכם משתמשת בחומרים האיכותיים ביותר בלבד, להבטחת מוצר אשר יחזיק לכם שנים רבות.

מגוון שלטים

מומלץ לרכוש את השלט מחברה המציעה מגוון רחב של שלטים בכדי להבטיח שהשלט שלכם ייבחר ללא התניות או מגבלות חיצוניות. חפשו חברה גדולה המציעה שלטים המשלבים תאורה, שלטי זכוכית, שלטי מתכת, שלטי פנים וחוץ וכדו'.

עיצוב כלול

יש עסקים המספקים שירותי הדפסה בלבד, ללא מעצב או איש מקצוע אסתטי. מומלץ לפנות לעסק המספק שירותי עיצוב מקצועיים, כך שהשלט שלכם יהיה נעים לעין, וימשוך לקוחות. מעצב מטעם החברה מכיר את יכולות החברה, והידע והניסיון שלו יסייעו לכם ליצור את השלט הטוב ביותר עבורכם.

שירותי הדמיה

יש חברות המציעות הדמיה של השלט כחלק מתהליך יצירתו. בדרך זו יכולים הלקוחות לראות את השלט העתידי שלהם בצורה חדה וברורה, ולכוון את המעצבים לדיוק מירבי בנוגע לשלט. מומלץ מאד לבחור בחברה המספקת שירות מעין זה, להבטחת תוצר מושלם בסוף התהליך ללא הפתעות או אי הבנות בדרך.

שלט לעסק עם לוגו מואר
שלט לעסק עם לוגו מואר

האם כדאי לבחור לוגו מואר או רגיל עבור שלטים לעסקים?

לא ניתן להציג תשובה חד משמעית לשאלה זו, וניתן להציג סיבות לכאן ולכאן. ככלל, שלטים מוארים נחשבים למושכים יותר, והם משדרים יוקרה וחדשנות ומזמינים לקוחות בצורה טובה יותר. נקודות אלה מתחזקות במיוחד בשעות הלילה או במרכזי מסחר גדולים, בהם שלטים שאינם מוארים נבלעים על ידי השלטים האחרים המאפילים עליהם. מנגד, שלטים מוארים דורשים התקנה ותחזוקה, ושלט מואר שאינו מתוחזק משדר הזנחה, כך שחשוב להקפיד על תחזוקה שוטפת.

כמובן שכל הדברים שכתבנו מתייחסים לשלטים חיצוניים, ובשלטים פנימיים מערכת השיקולים היא שונה, היות ומטרת השלט אינה למשוך את הלקוח להיכנס אלא להשרות אווירה נעימה, להכווין את הלקוח, לספק מידע וכו'.

אצלנו בפופא תוכלו למצוא מגוון רחב של שלטים חיצוניים ופנימיים לעסק בעיצובים מרשימים עם התקנה מקצועית.
רוצים לקבל ייעוץ על שלט לעסק שלכם? צרו איתנו קשר עוד היום ואנחנו נייעץ לכם על איזה שלט הכי יתאים לסגנון העסק שלכם.

⭐⭐⭐⭐⭐

פופה סטודיו עשו לנו שילוט לכניסה של המשרד החדש שלנו, ואני פשוט ממליצה בחום!!! מבחינתי הכל עבד חלק מולם החל מיצירת הקשר הראשונית והמענה הנעים ושירותי והמיידי לאורך כל הדרך. המחיר היה הרבה יותר סביר מחברות אחרות שבדקתי ועד לתוצאה הסופית של התקנת השלט שיצא פשוט מושלם!

נועה מיכאלי

⭐⭐⭐⭐⭐

שירות לא פחות ממושלם, אישי ומהיר! אלכס והצוות שלו היו מקצוענים ברמות! הקדימו את הזמנים הצפופים שהצבנו להם וסיפקו שירות מושלם ומהיר והכי חשוב- אדיב ונעים!!! תודה רבה!!

Techiya Sobel

⭐⭐⭐⭐⭐

יש לנו חברת נדל"ן חייבים להגיד שאנחנו מרוצים עד הגג גם מהעבודה וגם מהשירות שקיבלנו מאלכס ומכל הצוות בסטודיו פופה פשוט אין דברים כאלה!!! ממליצים לכל עסק לעבור את החוויה שאנחנו עברנו פשוט תותחים! תודה רבה על הכל.

G G

⭐⭐⭐⭐⭐

איזה כיף היה להכיר אתכם! מקצועיות, זריזות ושירות אישי לי כמעצבת וללקוח שלי! תודה רבה! בטוח ניפגש בפרויקטים הבאים.

אביגיל פרידמן

⭐⭐⭐⭐⭐

פעם שנייה שאני מזמין מסטודיו פופה שילוט לד לחנות ואין לי ספק שגם בפעם השלישית אבחר בהם!
השירות מעולה, מהיר ומקצועי
ממליץ בחום

שחר חדד

⭐⭐⭐⭐⭐

בוצע דרכם מספר עבודות, מאוד מרוצה מהשירות והזמינות.
העבודה עצמה יצאה מעולה ואכותית.
בהחלט אפגוש אותם בעתיד.

Dov Weinstein

,

קטגוריות
נוספות
שלטים לעסקים בהתאמה אישית - פופא
שלטים לעסקים – שילוט לעסק בהתאמה אישית
מדבקות קיר וזכוכית למשרדים-פופא סטודיו
מדבקות קיר למשרד
פירוק והתקנת שלטים-פופא סטודיו
פירוק והתקנת שלטים
אדריכלים ומעצבים-פופא סטודיו
אדריכלים ומעצבים
שילוט חוץ-פופא סטודיו
שילוט חוץ רגיל ומואר לעסקים
לוגו מואר-פופא סטודיו
שלטי לוגו מואר לעסק
גדר מדברת-פופא סטודיו
התקנת גדר מדברת עבור מיתוג לאתרי בנייה
שלטים לבית כנסת-פופא סטודיו
שלטים לבית כנסת מעוצבים בהתאמה אישית
שילוט הכוונה-פופא סטודיו
שלטי הכוונה למשרדים במבחר עיצובים איכותיים
שלטי זכוכית-פופא סטודיו
שלטי זכוכית מעוצבים למשרדים
שלטים מוארים-פופא סטודיו
שלטים מוארים למיתוג העסק
לוגו לבן בגדול של פופא סטודיו
השאירו פרטים עכשיו
וקבלו הדמייה והצעת מחיר מיידית

מה מספר הטלפון שלך?